Fries Straatfestival Leeuwarden 2014 – De laatste kruimels

De kruimels uit de koekjestrommel. Zomaar wat kiekjes, geen geheel met elkaar en er hangt ook geen verhaaltje aan, maar toch leuk om even te bekijken denk ik. Het laatste blogje nummer 5 is dit dan over het Fries Straatfestival 2014 in Leeuwarden. Ik was er voor het eerst en het festival was mij volslagen onbekend (Ja sorry Friezen), maar het bezoek eraan is absoluut voor herhaling vatbaar. Volgend jaar dan niet zomaar hapsnap, maar iets gerichter. Doordat ik zonder programma maar wat liep rond te dolen heb ik, hoewel veel moois gezien, ook veel moois gemist hoorde ik later. Volgend jaar dan nieuwe kansen.

10 thoughts on “Fries Straatfestival Leeuwarden 2014 – De laatste kruimels

  1. Je hebt het Fries Straatfestival op sfeervolle wijze neergezet deze afgelopen dagen.
    Ook mèt een programma zal het niet meevallen om een keuze te maken, je blijft op zo’n evenement altijd mooie en interessante optredens missen.

Geef een reactie

