Fries Straatfestival Leeuwarden 2014 – D’Drive

straatfestival-leeuwarden-044

Blogje 2 uit de serie Fries Straatfestival 2014 zet D’Drive in de spotlight’s, jonge theatermakers in Kunstopleiding die figureerden als Starende Dolly’s, verdwaalde Hofdames en bewoners van Tehuis de Zondige Zielen langs de Ljouwertse grachten. Waarlijk creepy personages zaten er tussen die in alle gevallen glansrijk het-potje-wie-kan-er-het-langste-staren wonnen, wat overigens niet door alle toeschouwers in dank werd afgenomen. Vooral veel zestigplussers trokken er een van afschuw vertrokken gezicht bij en probeerden de performers verder uit alle macht te ontwijken. Goed geacteerd dus door deze beloften van de toekomst.

16 thoughts on “Fries Straatfestival Leeuwarden 2014 – D’Drive

      • Die kritiek van “WordPressers” bereikte mij al zo vaak dat ik onlangs eens eentje uitgetest heb, maar het is niet mijn ding, meisje van Mokum, te éénvormig voor iemand die graag met kleurtjes, lettertjes en layout speelt.
        Blogspot past beter bij mijn eigenwijze persoontje, heb ik het gevoel … tja. Na anderhalve week heb ik ‘m alweer uit de ether gehaald. Maar misschien heb je iets aan deze tip : Je kan altijd een bladwijzer in je werkbalk aanmaken met favoriete blogspot-blogs dat is wat ik met sites doe die iets moeilijker terug te vinden of te volgen zijn op het web en dat werkt prima hoor (voor mij althans =])
        In ieder geval dank voor je complimentje x

        • Ja ik snap wat je bedoelt Dauw, ik overweeg zelf dan ook betaald te gaan zodat die mogelijkheden er allemaal wel zijn in WordPress. In ieder geval, bedankt voor de tip van de bladwijzer. Dat moet ik dan maar eens gaan doen ja. 😉

Geef een reactie

