Fries Straatfestival Leeuwarden 2014 – Was XL

straatfestival-leeuwarden-Was-XL-033

Afgelopen zaterdagmiddag was ik even in Leeuwarden, het Fries straatfestival opsnuiven. En natuurlijk wat foto’s schieten van het bonte gezellige gebeuren in de Ljouwertse binnenstad en aan de grachten. Ik begin de kleine impressie met een eerste blogje van een werkelijk hilarisch, origineel en dramatisch spektakel tussen een aantal fanatiek emotionele dames met een lijn wit wasgoed. Hoe simpel kan het met weinig attributen zijn, maar het publiek kreeg een uitmuntend staaltje top-straattoneel te zien, bijzonder geestig, boeiend en meeslepend!

straatfestival-leeuwarden-Was-XL-034

straatfestival-leeuwarden-Was-XL-035

straatfestival-leeuwarden-Was-XL-039

Was XL door Directie& Co

12 thoughts on “Fries Straatfestival Leeuwarden 2014 – Was XL

  1. Mooie serie van deze act.
    Tot een jaar of tien geleden gingen we eigenlijk ieder jaar wel even naar het Straatfestival, maar dat gesjok en gedrentel in die drukte is helaas niet meer voor me weggelegd. Ik kijk dan ook uit naar een vervolg op dit logje.

    • Wat leuk dat ik je er een plezier mee doe, Jan. Ik ben ook geen massamens (al lijkt dat soms zo op mijn blogs), ben altijd weer weg voor de grote drukte. Het is puur even de sfeer opsnuiven… šŸ˜‰

Geef een reactie

