Sim sala bim

Drie keer met de ogen knipperen en Mokums Meisje woont ineens weer in Amsterdam. Een dollemansrit in de achtbaan, daar kun je het ook mee vergelijken. Of het ligt zoals mijn moeder stellig beweert aan mijn vermeend aanwezige zigeunerbloed. Duizend-en-een factoren en evenzoveel afwegingen gingen er in ieder geval aan vooraf, want je vertrekt natuurlijk ook niet zonder zwaarwegende en doorslaggevende redenen na slechts een jaar weer uit deze prachtige Drentse Hondsrug contreien.  Maar niet getreurd, ik zal er echt nog wel regelmatig een weekend vertoeven en er verslag van doen. Ik laat Landgoed Terborgh natuurlijk niet zomaar los. En daar ik op dit moment heel druk ben met verhuisdozen slepen en geen tijd heb voor mijn Eexter ommetje, hierbij wat winterse kiekjes van precies een jaar geleden. Schitterend, niet!

Ik zit komende tijd helaas even zonder internet, hopelijk niet al te langdurig. I’ll be back as soon as possible.
Tot later!
20 thoughts on “Sim sala bim

Geef een reactie

