Alle eendjes…

babyzwemmen

Drenthe is leuk, maar mijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie zitten wel allemaal aan de andere kant van het land. Een beetje boel heimwee geeft dat soms, want de afstand is te groot en de benzine te prijzig om zomaar even een bakkie leut te gaan doen. En kleingrut heb je om te knuffelen, dat weet iedereen. Als je daar te lang mee wacht hebben ze prompt een snor en willen ze geen gelebber meer. Niet met oma tenminste. Enfin, met een paar dagen logeren bij mijn dochter haal ik de schade dan weer even in. En passant natuurlijk ook nog even mee naar het baby-zwemmen, kleuter-zwemmen en de lichtjes- en lampionnen-avond op de basisschool. Oma kan er weer even tegen. Oma is weer helemaal up to date. 

23 thoughts on “Alle eendjes…

  1. Spijtig dat de dochter zo ver weg woont .In België kunnen gepensioneerden voor een klein bedrag reizen is dat in Nederland ook niet zo? Ik kan voor 6 euro met de trein overal naar toe mag alleen niet voor 9 u vertrekken en moet dezelfde dag terug komen of weer die 6 euro betalen maar dat is dus goed te doen.
    Geniet maar van de kleinkinderen want het gaat heel vlug.

  2. O, wat lief! En dit neemt niemand je meer af! Gun het jezelf, zo’n bezoekje aan het wilde westen. Zoals je zelf al hebt geconstateerd: voor je het weet zijn ze groot. Lekker veel foto’s gemaakt?

  3. WAt een heerlijk eendje!
    Maar ik ben niet zo dol op dat babyzwemmen. Toen ik revalidatietherapie had waren er net voor ons de babies geweest, en ik kan je vertellen dat je dan uit de hoeken moest blijven van de pislucht. Goor gewoon! Want als ze piesen…

Geef een reactie

