98 99 100…Wie niet weg is…

koe-koeien-zwartbont

…is gezien!

36 thoughts on “98 99 100…Wie niet weg is…

    • Dat zou zomaar een slimme oplossing kunnen zijn als er stroom doorheen zou gaan, maar dat doet het niet. Het is gewoon prikkeldraad. Volgens Appelvrouw (boerendochter) zijn het honingraten voor de koeien. Een snoeperijtje dus. Nee, dat had ik ook nooit kunnen bedenken hoor… ๐Ÿ˜‰

  1. Ik weet niet wat ik fout heb maar ik krijg je foto alleen als thumpnail te zien. Heb er wel een kwartier op geklikt en opnieuw opgestart, maar hij blijft klein.
    Maar als boerendochter weet ik natuurlijk wel hoe koeien eruit zien, als je ze een fotocamera gaf zouden ze jou beslist vastleggen.

    • Dat niet alleen, ze dagen elkaar ook uit. Echt waar. De koeien komen als kudde al loeiend aanstormen, waarop Bas dan al bokkensprongen makend terug blaft. Idioot gewoon. Moet er toch eens een filmpje van maken… ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

