Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen

4 thoughts on “Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen

      • Ja, dat is hem. Het ‘onbekende talent’ zoals wij hem noemden tot mijn broer aan de eigenaar, die zijn collega is, vroeg wat het nu voor ras was. Ik zag er wel een deel Fries in maar die andere kant kon van alles zijn. Ik weet niet of je verstand van paarden hebt maar het vierde paardje is een hackney een ponyras dat veel gebruikt wordt voor de kar.

        • Nee geen verstand van paarden, in Amsterdam zie je ze alleen bij de bereden politie. Ik ben er wel dol op, dus hier in Drenthe kan ik mijn hart ophalen. En volgens mij heeft mijn buuf er verstand van, dus zal ik er vanzelf wel meer over lezen op haar blog. 😉

Geef een reactie

