Ontdekkingsreis

De geur van pas gemaaid gras voelt nog volop zomers. Maar als je goed kijkt zie je aan de bosrand al de eerste tekenen van de herfst en krijgen sommige bomen ineens een donkerrode gloed.  Toch bloeit er nog van alles in de bermen langs de zandpaden. Ik kwam twee piepkleine bloempjes tegen, als test in de close-up, waarvan ik achteraf thuis pas de schoonheid zag. Hoe ze heten weet ik niet, maar verrassend vond ik het wel. En op de laatste foto zie je ook al duidelijk de herfsttinten in de achtergrond. Met mijn nieuwe camera kijk ik al uit naar het komende kleurrijke seizoen als een boeiende nieuwe ontdekkingsreis!

5 thoughts on “Ontdekkingsreis

  1. Leuk is dat toch he, als je zo wordt verrast door je camera! Hoe de bloemen heten weet ik niet, wel dat het erg mooie foto’s zijn! Van je nieuwe camera ga je ongetwijfeld veel plezier hebben, op naar een heerlijke herfst! Fijn weekend!

Geef een reactie

