Expositie oude tractoren op motor GP Eext 2013

Kleurtjes. Mijn camera zoekt ze op en ik loop er gehoorzaam achter aan. Er zijn zeer zelden zachte pasteltinten te zien bij mij op mijn blog, al kan ik ze bij anderen wel heel erg waarderen. Om die expositie gisteren van oldtimer tractoren op de motor GP van Eext kon ik dus natuurlijk niet heen. Van veraf jubelden ze mij al toe in al hun bonte variaties. Hier! Hier! Merkwaardig eigenlijk, je zou eerder verwachten dat zo’n landbouwmachine wat minder opvallend in landelijker schutkleuren gelakt zou worden. Of vind de boer zijn machine dan niet meer terug in de Drentse ruigte. Enfin, het leverde weer een bonte beknopte verzameling op van prachtig gerestaureerde en gepoetste oldtimer tractoren.

Naar historische motor GP Eext

Naar OTMV kampioenschap tractorploegen

Naar stilte voor de storm, motor GP Eext

5 thoughts on “Expositie oude tractoren op motor GP Eext 2013

Geef een reactie

