Ommetje Eext

eext-hondsrug

Ik ben een begenadigd mens, ik geef het toe. En ik beken maar direct dat ik me daar eigenlijk wel een beetje schuldig om voel. Je zult maar zo wonen, zoals ik nu doe. Het valt immers makkelijk slechter te treffen dan aan de rand van een prachtig natuurgebied. Mijn dagelijkse Eexter ommetjes met de hond zijn zo dus absoluut geen straf. Ik zal het vast wel ergens aan verdiend hebben, al die mooiigheid om mij heen, en daar sus ik mijn geweten dan maar mee. Vervolgens ben ik dan weer absoluut niet te beroerd  een ieder die dat wil er van mee te laten genieten. Het wordt een wandeling in twee delen, want voor ene keer is het wat teveel. Mijn ommetje Eext van gisteravond, vandaag deel 1. Wandelschoenen aan en stappen maar!

eext-hondsrug

Wolkenluchten en eindeloze verte…

eext-hondsrug

Ruige stukjes bos en heide met eeuwenoude karrenpaden.

eext-hondsrug

De Schotse grazers zijn ook weer present. De familie breidt zich gestaag uit.

eext-hondsrug

Waar loop je nog een uur zonder iemand tegen te komen…?

eext-hondsrug

Met een karrenpad het boerenland weer over.

eext-hondsrug

In de bocht op de helft. Morgen het tweede deel. Het hoofd wat nog net onderop de foto steekt is van Bas (de hond). Regelmatig doet hij hinderlijke pogingen ongemerkt in beeld te komen. Dat is ‘m dus gelukt. 😉

4 thoughts on “Ommetje Eext

  1. Je hoeft je nérgens voor te schamen!! Bovendien als je daar niet zou wonen,zouden wij niet van de meer dan mooie foto’s, van de
    Omgeving waar je woont kunnen genieten!! Want dat doe ik elke keer weer als je wat plaatst! En de leuke en leerzame teksten…. Liefs uit Zeeland.

Geef een reactie

