Callantsoog

Ik logeer een paar dagen bij mijn dochter in Schagen, gisteren was daar al een blogje van de zomerbraderie van. Vanmorgen was het nog heel redelijk weer, niet te koud en niet te warm, zodat we besloten een strandwandeling bij Callantsoog te maken. We zijn heerlijk uit gewaaid, tegen de verwachtingen in was de straffe zeewind van een aangename temperatuur. Het was nog aardig druk op het strand met wandelaars, surfers en zelfs wat zwemmers, al vind je die op de foto’s niet terug. Voorlopig weer voor het laatst waarschijnlijk, want het is nu weer een stuk frisser.

12 thoughts on “Callantsoog

    • Het strand was toch wat ik miste daar in Drenthe. Als kind brachten we in Noordwijk altijd de zomervakantie door, en een hang naar de zee raak je dan kennelijk niet meer kwijt. Daar was ik me overigens nooit van bewust, tot ik in het noorden woonde en afhankelijk was daar van de Lauwerszee voor een zilte zeelucht in mijn neusgaten. Mwoah… 😉

  1. Wát een mooie foto,s weer! Kom je ook eens met hun een paar dagen naar mij? Dat zou ik héél erg leuk vinden!! Jullie zijn meer dan welkom! Dan zal ik je mooie plekjes laten zien waar veel reeën zijn! En wellicht samen foto,s maken van een mooie avondlucht ?

Geef een reactie

