Toorn

onweer-en-bewolking

Er speelde zich nogal wat af in het hemelrijk gisteravond tijdens mijn wandeling. Vertoornde Goden veroorzaakten vreemde bewolking in ongebruikelijke kleuren, onder begeleiding van het dreigende tromgeroffel van naderend onweer. Mijn wandeling was zeer kort, ik loop dan liever niet in het open veld. Maar zoals vaker lag ons dorp weer op een onzichtbare grens en gleed het onheil langs ons heen naar verderop. Toch maar weer de tuingieter vullen voor de dorstige plantjes…

onweer-en-bewolking

5 thoughts on “Toorn

    • Hier spookt het nu Jan, harde windvlagen en er komt een lucht aan waar je helemaal bang van wordt. Vanachter mijn zijraam zie ik de hoosbui al aankomen…

      Trekt noordwaarts, dus komt vast jouw kant nog wel op. 😉

Geef een reactie

